עו"ד אבי בלום: "במפלגות החרדיות מסמנים קו אדום"

מהדורת הבוקר No Comments on עו"ד אבי בלום: "במפלגות החרדיות מסמנים קו אדום"

הפרשן, עו"ד אבי בלום ב'מהדורת הבוקר': "הצעות פשרה מאוזנות, הוגשו גם מהצד החרדי, והם נדחו כי נתניהו הבין שלוין ילך עד הסוף. הבוקר דרעי מסמן קו שמתבטא בעיתון 'הדרך' שיש גם לו קווים אדומים. כולם מסמנים את הגשת חוק יסוד לימוד התורה כתקלה, מתווה שצה"ל מגיש על "יוקרת השירות", זה הדבר הכי טוב לציבור החרדי"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עוה"ד אבי בלום לדוד חכם ובצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר': "היו כמה הצעות פשרה שהיו מאוזנות, גם מהצד החרדי, והם נדחו כי נתניהו הבין שלוין ילך עד הסוף. דרעי מסמן קו שמתבטא בעיתון הדרך שיש קווים אדומים"

"כולם מסמנים את הגשת חוק יסוד לימוד התורה כתקלה. יש מתווה שצה"ל מגיש על "יוקרת השירות", זה הדבר הכי טוב לציבור החרדי. אם הציבור החרדי רוצה להעביר את חוק הגיוס, הוא צריך לשמור על קשר טוב עם לוין והמחנה שלו. נתנו לו את האופציה לפרוץ ראשון עם הרפורמה שלו, אבל אי אפשר לשעבד את כל הקדנציה לזה"

לגבי חוק הנבצרות: "ברור לכולם שזה נועד להתמודד עם בעיות בריאותיות. נגשו רק לחדד את העניין, אבל אין להם סמכות לדון בהחלטות אסיפה מכוננת. היועמש"ת, גלי בהרב מיארה עושה כאן משחק מאוד מתוחכם. תומכת בנבצרות, אבל לא על נתניהו – זאת כדי לשמור את השליטה בידיים שלה".

האזינו



0 תגובות